Friday, April 3, 2015

Майбутнє світової економіки. Маркетинг нового покоління як її рятівник?

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Світова економіка вже довгий час перебуває в кризі. Це визнають усі експерти. Хочуть тут і не треба бути експертом, отже все видно. Виживає вона в основному за рахунок того, що по всьому світу включені друкарські верстати і проводиться посилена політика монетаризму. Іншим словами, повсюдно друкуються гроші, і саме той факт, що це робиться повсюдно, дозволяє його трохи приховати. Чому небагато? Тому що на тлі золота приховати його не вдається. Нам кажуть, що це саме золото дорожчає, але правда в тому, що насправді не золото дорожчає, а гроші дешевшають. Що взагалі таке гроші? Гроші - це мотиватори, тому що вони дозволяють мотивувати людей і в цьому їх основна роль. Даєш людині гроші, і він робить певні дії в твоїх інтересах. Все це означає, що реальна причина кризи світової економіки в тому, що в ній бракує мотивації, раз проблему намагаються вирішувати за допомогою її створення. Брак мотивації в економіці намагаються компенсувати грошима, але це майже не допомагає, тому що гроші скоріше не створюють мотивацію, а активізують її. Це означає, що майбутнє світової економіки залежить від того, чи знайдеться інструмент, який дозволить створити потрібний обсяг реальної мотивації, яка буде потім активізуватися через гроші.

Аналогічна ситуація вже була у світовій економіці в недалекому минулому і тоді її вдалося вирішити за допомогою маркетингу. Треба сказати, що маркетинг відмінно впорався зі своїм завданням, але його можливості вже на межі. Він уже мало що може дати світовій економіці в тому вигляді, в якому він зараз є. Тоді завдяки маркетингу були знайдені приховані можливості для зростання економіки у вигляді потреб і потреб людей. Потреби і потреби почали задовольняти, і це суттєво збільшило обсяги продажів. Зараз в розвинених країнах світу задовольняти потреби і потреби - це природно, але на той момент задоволення потреб і потреб - це був справжній прорив. На сьогодні потреби і потреби фактично задоволені. Людям зараз мало що потрібно, у них немає мотивації, прагнути до чогось, купувати що-небудь понад те, що вони купують. Відповідно потрібен новий інструмент. Яким він може бути? Якщо маркетинг допоміг тоді, можливо він допоможе і зараз? Може бути, знову майбутнє світової економіки залежить від маркетингу? Звичайно ж не від того маркетингу, який є зараз, а від більш нового маркетингу. Маркетинг за своєю суттю - це інструмент створення реальної мотивації, а раз так, то він може допомогти знову, тільки якщо це буде більш глибокий рівень маркетингу.

Рівень сучасного маркетингу - це потреби і потреби людей. Це означає, що більш глибокий рівень маркетингу - це те, що викликає ці самі потреби і потреби людей. Що їх викликає? Якщо отримати відповідь на це питання, то можна отримати і потрібний інструмент, який зробить майбутнє світової економіки більш райдужним. Відповідь на це питання є, і він ліг в основу ноомаркетінга. Потреби і потреби людей викликають ідеї, в них впроваджені. Ноомаркетінг базується як раз таки на основі того, що все бере початок від ідей і є технологією розвитку ідей. Відповідно ноомаркетінг - це наступний етап у розвитку маркетингу. Є й інші думки з цього приводу. Наприклад, Філіп Котлер, творець класичного маркетингу вважає, що майбутнє за маркетингом 3.0, який він активно просуває в останній час. В якійсь мірі ноомаркетінг і «маркетинг 3.0» Філіпа Котлера - це одне і те ж. Ноомаркетінг Павла Берновіча багато в чому переплітається з «маркетингом 3.0» Філіпа Котлера, в якійсь мірі можна навіть сказати, що це синоніми для відображення однієї і тієї ж суті. При цьому про прийдешні зміни Павло Берновіч почав говорити ще в 2008 році, коли і з'явився ноомаркетінг, а Філіп Котлер зовсім недавно. Але не в цьому суть, а в тому, що ці зміни будуть і маркетологам потрібен інструмент для того, щоб з ними впоратися.

Суть змін одна, відповідно і суть нового інструменту одна. Різниця є лише в словах, через які передається ця суть. Тому і є різні назви. Філіп Котлер передає суть майбутніх змін, своїми словами, узагальнивши їх під назвою «Маркетинг 3.0», а Павло Берновіч своїми словами, узагальнивши їх під назвою «Ноомаркетінг». Дізнатися те, що говорить Філіп Котлер і Павло Берновіч, тобто дізнатися обидві версії вельми важливо. Різний погляд на одне і те ж дозволяє краще у всьому розібратися. Для початку нам потрібно розібратися, що це за епоха така гряде і з чим вона пов'язана, а також, чому вона настає саме зараз. Насамперед, згадаємо економічну теорію. З економічної теорії нам відомо, що економіка буває різних типів. Останнім типом економіки була індустріальна економіка. Зараз ми переходимо до постіндустріальної економіки. З цим і пов'язані невизначеності та турбулентності. Перехід з одного в інше завжди супроводжується невизначеністю і турбулентністю. Про це, наприклад, знають усі, хто літав на літаку між сушею і водою. Там майже постійна турбулентність - норма. Також про це знають всі, хто спостерігав за погодою. При зміні холодного фронту на теплий, а також теплого на холодний відбуваються різного роду турбулентності у вигляді сильного вітру.

Економіка не виняток. Серйозні зміни в економіці теж супроводжуються турбулентності, а ще й невизначеністю. Невизначеність виникає тому, що ми ще ніколи не були в постіндустріальному світі, і не знаємо напевно, як він буде виглядати, і що потрібно для того, щоб у ньому бути конкурентоспроможними. Це і створює невизначеність. Турбулентність пов'язана з цим самим переходом і причини його вказані вище. Додати можна лише те, що турбулентності в економіці пов'язані з переходом від одного типу економіки до іншого - це природний процес, від якого не куди не дітися. Точніше дітися можна, якщо не змінювати тип економіки, але міняти тип доведеться, бо старий тип економіки не тільки вже не дозволяє здійснювати економічне зростання, але не дозволяє також закріпитися на поточному рівні добробуту. Якщо не перейти до постіндустріальної економіки, то дуже скоро світову економіку чекає колапс, як і будь-яку іншу систему, яка перейшла у фазу згортання. Іншими словами, якщо не здійснити перехід до постіндустріальної економіки, буде ще гірше. Відповідно майбутнє світової економіки за постіндустріальної економікою, за економікою, основою якої буде впровадження і розвиток нових ідей.

Процес переходу почався. Його намагалися запустити ще в середині XX століття, але тоді не вистачило ресурсів, тому перехід не відбувся. Зараз зроблена друга спроба. Саме з цим переходом і пов'язані всі основні процеси у світовій економіці, в тому числі і так званий фінансово-економічна криза, яка почалася в 2008 році і продовжується до цих пір. Насправді це не фінансово-економічна криза, а криза викликаний недоліком мотивації, точніше відсутністю інструментів для її створення. Йде впровадження нових інструментів мотивації і відповідно йде перехід від індустріальної економіки, де балом правили товари, до постіндустріальної економіки, де балом правлять ідеї. Процес йде не гладко і тепер його вже не зупинити, тому що групи, які живуть за рахунок постіндустріального бізнесу, накопичили достатньо ресурсів для того, щоб кинути виклик старої гвардії, тобто представникам індустріального бізнесу. Виклик кидається не просто так, а для того, щоб перехопити «найсмачніші» індустріальні активи, потрібні для розвитку постіндустріального бізнесу. Суть адже в тому, що індустріальний бізнес - це інфраструктура для постіндустріального бізнесу, також як дороги - це інфраструктура для індустріального бізнесу.

Нові ідеї - це продукт постіндустріальної економіки. Саме з цієї причини і даються різні назви для різних типів економіки. Іншими словами, економіка називається індустріальної або постіндустріальної у зв'язку з базовим продуктом, який у ній виробляється і грає для економіки вирішальну роль. Один час вирішальну роль відігравали товари. Виробництвом товарів займалася промисловість і з цієї причини економіка називалася індустріальної. Зараз основними товарами, які дозволяють заробити хороші гроші стали постіндустріальні товари, тобто нематеріальні товари, а точніше ідеї. Нову економіку справедливіше було б назвати - ідеальна економіка. Напевно так її і назвуть ті, хто виробляє ідеї. Постіндустріальна економіка - це назва для нової економіки, яке їй дали представники індустріальної економіки, щоб відокремити одне від іншого. Матеріальні товари та ідеї різні за своєю суттю. Їх звернення в економіці відбувається за різними принципами, відповідно потрібні різні інструменти для організації цього звернення. Для індустріальної економіки був створений класичний маркетинг, але для постіндустріальної він не годиться. Новий тип економіки вимагає новий маркетинг. У Філіпа Котлера він називається «Маркетинг 3.0», а у Павла Берновіча він називається «ноомаркетінг».

Класичний маркетинг індустріальної епохи - це робота з потребами і потребами. Це означає, що в ньому не передбачається їх створення. Його суть полягає в тому, щоб працювати з готовими споживачами через вивчення їх потреб і подальше їх задоволення. Відповідний цим вимогам інструмент під назвою маркетинг і був розроблений. Новий маркетинг - це вже більш глибокий рівень. Його суть не в тому, щоб працювати з готовими споживачами, а в тому, щоб створювати цих споживачів через роботу з їх душею, як це називає Філіп Котлер, або через роботу з впровадженими в них ідеями, як це називає Павло Берновіч. Якщо раніше маркетологи запитували, що потрібно споживачам і виробляли це, то зараз ситуація вже змінюється. Раніше потреби лежали на поверхні, і потрібно було тільки дати під них товар. Зараз потреби можна так сказати знаходяться на підсвідомому рівні, вони не усвідомлюються, людина не знає, що йому потрібно і не може про це сказати маркетологу. Перше що потрібно зробити - це допомогти споживачеві усвідомити, що він хоче, звернутися до його душі, якщо говорити словами Філіпа Котлера, або вивчити споживача і виділити ідеї, які в нього впроваджені, якщо говорити словами Павла Берновіча. Це означає, що майбутнє світової економіки за створенням і впровадженням нових ідей та інструментами, які дозволяють це робити.

У базі в людини впроваджений набір ідей, але біда в тому, що деякі з цих ідей вже розвинені завдяки класичному маркетингу. Але розвинені ідеї, які люди усвідомлюють і про які можуть розповісти. Ідеї, які люди не усвідомлюють і про які не можуть розповісти залишилися, не розвинені, і це хороший грунт для розвитку світової економіки. Чому вони не були розвинені? Тому, що ідея починає працювати і створювати мотивацію тільки в тому випадку, якщо інтегрується з якоюсь другий ідеєю. Наприклад, є ідея «авто» і є ідея «мобільність». Якщо розглядати ці ідеї по одній, то під них товар не створиш, але от якщо об'єднати їх в одну ідею, наприклад ідею автомобільність, то тут вже можна запропонувати такий товар, як автомобіль. Є ще такі ідеї як «тілі», «фон», «візор», «порт» і так далі. Якщо розглядати ідею «тілі» в гордій самоті, то товар ми під неї не придумаємо, але якщо об'єднати цю ідею з іншими ідеями, то вже потрібні будуть такі товари як телевізор, телефон, телепорт. Так от, є ідеї, під які ще немає пари. Це означає, що робота сучасного маркетолога полягає в тому, щоб цю парну ідею підібрати і впровадити в людини. Тільки після того, як парна ідея буде впроваджена, вони утворюють третю ідею, для якої знадобитися товар. Відповідно потрібен інструмент для цього і одним з таких інструментів як раз є ноомаркетінг.

Можна піти й від зворотного. Наприклад, у нас є товар, але він не продається. Це означає, що під нього немає ідей в людині. Відповідно, щоб товар став потрібен, нам потрібно впровадити одну або дві ідеї в людини, які утворюють третю ідею, під яку стане потрібен Ваш товар. Але перш ніж впровадити ці ідеї, потрібно розібратися, які ідеї відповідають Вашому товару. Будь-які, перші-ліпші ідеї впроваджувати немає сенсу, потрібно впроваджувати саме ті ідеї, які приведуть до утворення нової ідеї, яка відповідає Вашому товару. Можна навіть сказати, що немає поганих товарів, а є люди, в які не впроваджені відповідні даному товару ідеї. Очевидно, що у зв'язку з цим, маркетолог для того, щоб вміти працювати в нових умовах повинен володіти знаннями в області маркетингу нового покоління. Саме в напрямку створення таких інструментів і розвиватиметься світова економіка найближчим часом. Інших шляхів немає. Всі ідеї, які лежали на поверхні, вже реалізовані, тому єдиний шлях - копати все глибше і глибше і в цьому полягає суть нового маркетингу і в цьому майбутнє світової економіки. Одним з варіантів нового маркетингу є ноомаркетінг. Хто в ньому досягне успіху, то стане переможцем, хто не подужає, тому доведеться несолодко. Щоб досягти успіху в ноомаркетінге, потрібно його вивчати. Один з можливих варіантів - це читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга. Читайте їх, вивчайте ноомаркетінг і вчіться працювати в нових умовах.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru