Wednesday, April 1, 2015

Програма підвищення конкурентоспроможності

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Одне з найбільш неприємних відчуттів, яке можна випробувати в бізнесі взагалі і в комерції зокрема - це коли бачиш, як продає конкурент. Бачити, як продає конкурент - це ще терпимо, але от коли конкурент продає тому, кому не зміг продати ти - це напевно саме неприємне відчуття, яке може випробувати людина, що займається продажами. Мало того, що відчуття неприємно, так воно дуже сильно б'є по самовпевненості і за настроєм. Це відчуття відчував кожен бізнесмен, кожен маркетолог, кожен фахівець з продажу. У такій ситуації відчуваєш себе так, ніби тебе зрадили або кинули. На раціональному рівні можна себе тримати в руках, можна посміхатися, робити вигляд, що все добре, заспокоювати себе, говорити собі, що нічого страшного не сталося. Але на рівні підсвідомості нічого з собою зробити не можна, неприємне відчуття виникає кожного разу, коли трапляється така ситуація. Мабуть така природа людини. Для того щоб таке відчуття відчував хтось інший, але не ти, потрібно мати високий рівень конкурентоспроможності. Конкурентоспроможність сама по собі не приходить. Її потрібно створювати. Для цього потрібна програма підвищення конкурентоспроможності. Що це означає? Це означає, що робота над рівнем конкурентоспроможності - це не одноразове дію, а цілеспрямована, послідовна сукупність дій.

У чому взагалі суть конкурентоспроможності? Прийнято вважати, що висока конкурентоспроможність пов'язана з хорошою ціною, хорошою якістю, впізнаваним брендом, широким асортиментом. Зовні це так і є. Але у конкурентоспроможності є ще і внутрішня сторона. Внутрішня сторона конкурентоспроможності - це ідея. Якщо мова йде про конкурентоспроможність товару - це ідея товару. Коли мова йде про компанії, тоді це ідея компанії. У випадку якщо ми говоримо про особистості, тоді це ідея особистості. Саме на рівні ідеї і визначається рівень конкурентоспроможності. Сильна ідея володіє високим рівнем конкурентоспроможності, а значить, сильним рівнем конкурентоспроможності володіє товар, компанія або особистість, які є її втіленням. Чому так? Тому що тиск на покупця, клієнта, партнера створює саме ідея, а не товар, особистість або компанія. Чим сильніше ідея, тим сильніше цей тиск. Це приблизно, як і з вітром. Вітер - це всього лише різниця в тиску повітря. Чим більше ця різниця, тим сильніше тиск, а значить тим сильніше і вітер. Різні ідеї надають різний тиск. Тиск ідеї відчувається всередині, якщо воно, звичайно, є. Ніхто не хоче мати справу зі слабкою ідеєю, всі хочуть мати справу з сильною ідеєю, тому що сильна ідея робить сильнішими і тебе. Відповідно програма підвищення конкурентоспроможності - це програма посилення ідеї.

Програма підвищення конкурентоспроможності включає в себе залежно від типу 4 етапи або 7 етапів. З 4 етапів складається мінімальна програма. З чого вона починається? Щоб посилювати ідею, її треба спочатку виділити і зафіксувати на електронному або паперовому носії. Це перший етап роботи з ідеєю. Він дуже важливий. Якщо не правильно виділити ідею, то схема не буде працювати, тому що посилюватиметься не ідея, а не зрозуміло що. Виділити ідею - це означає виділити суть компанії, товару або людини. Другий етап - це зрозуміти цю суть, пропустити ідею через себе, відчути її в собі у всій красі, спробувати її на смак. Після цього можна переходити до наступного етапу. Третій етап - це привести у відповідність ідеї товар, компанію або особистість, зробити так, щоб всі їй відповідало, зробити так, щоб компанія, особистість або товар були 100% відображенням ідеї, яку вони представляють. Особистість, компанія або товар повинні транслювати самим фактом свого існування ту ідею, втіленням якої вони є. Коли це зроблено, можна переходити до останнього етапу - впровадження ідеї. Четвертий етап - впровадження ідеї в максимальне число людей, адже сила ідеї в її поширеності. Чим більш поширена ідея, тим більше вона сильна. На цьому мінімальна програма підвищення конкурентоспроможності закінчується, точніше, закінчується один цикл підвищення рівня конкурентоспроможності. Очевидно, що ця програма тільки для тих, хто не хоче сильно щось міняти, а готовий тільки на мінімальні зміни.

Максимальна програма підвищення конкурентоспроможності більш обширна. Вона призначена для тих, хто готовий до більш серйозних змін, потім як вона їх передбачає. В основі цієї програми лежить той факт, що ідеї розрізняються за перспективності та новизни. Нові ідеї, як правило, більш перспективні і це дає їм максимальну силу. Також треба відзначити, що ідея має життєвий цикл. Суть життєвого циклу ідеї в тому, що колись вона з'являється, але потім проходить час, вона повністю реалізується і йде зі сцени і на її місце приходять інші ідеї. Це треба враховувати і з цієї причини максимальна програма являє собою 7 етапів. Перший етап - це виділення поточної ідеї. Другий етап - це оцінка перспектив цієї ідеї, визначення етапу її життєвого циклу. Якщо результат оцінки позитивний і влаштовує Вас, то можна продовжувати і переходити до наступного етапу. Якщо ні, то треба вибрати боле перспективну ідею і тільки після цього продовжувати. У цьому випадку третій етап - це вибір нової, більш перспективної ідеї. Далі йде четвертий етап - виділення цієї нової ідеї, виявлення її суті і фіксація на паперовому або електронному носії. П'ятий етап - зрозуміти ідею, її суть, пропустити ідею через себе, зробити її частиною себе. Шостий етап - привести компанію, особистість або товар у відповідність цій ідеї. Шостий етап - впровадження та поширення ідеї. Чим краще це вийде зробити, тим більше тиску вона буде створювати на покупців і тим більш конкурентоспроможною вона буде.

Що стосується особистості або компанії то тут все зрозуміло. Трохи складніше з товарами. Рідко яке підприємство випускає або продає один товар. Зазвичай в наявності є певний асортимент. Ясна річ, що кожен товар з наявного асортименту - це втілення якоїсь окремої ідеї. У зв'язку з тим, що в основі кожного товару лежить певна окрема ідея, відповідно постає питання про те, щоб мати перед очима список ідей, на базі яких сформовані всі товари. Можна так сказати, потрібно побудувати весь асортимент ідей, якими займається компанія. Важливість асортименту ідей велика. Коли багато ідей, однієї програми недостатньо. Програма підвищення конкурентоспроможності повинна бути побудована для кожного товару з урахуванням тієї ідеї, втіленням якої є товар, але також повинна бути і загальна програма для всіх товарів. Вона буде являти собою синтез програм окремих товарів. При цьому треба пам'ятати, що деякі ідеї поступово стають неактуальними, їх місце займають інші ідеї, а значить, неактуальними стають і товари, втіленням яких вони є. Таким чином, нам треба мати не тільки список поточних ідей, які є втіленням наявних товарів, але також список ідей, які можуть бути актуальними в майбутньому, а значить і програми для цих товарів теж.

Програма підвищення конкурентоспроможності - дуже важливий інструмент. Він крім усього іншого дозволяє формувати правильне маркетингове мислення. Під правильним маркетинговим мисленням варто розуміти таке, яке дозволяє отримати максимальний результат. З урахуванням того, що початком почав є ідеї, правильне мислення це таке, яке виходить саме від ідей. Якщо виходити не від ідей, а від товарів або асортименту товарів, то ми можемо дізнатися тенденції у змінах товарів, але товари це наслідки якихось змін, а не причина. Щоб зрозуміти, чому змінюються товари, потрібно знати зміни в ідеальній сфері. Якщо ми не знаємо ці зміни, ми, або не будемо знати, що робити далі, або почнемо робити товари, які ні будуть продаватися, тому що виникнення попиту на них нереально. Також програма дозволяє боротися з конкурентами, точніше перемагати їх. Це досягається завдяки тому, що завдяки ній всі заходи продумуються і розробляються заздалегідь. Конкуренти, що не застосовують програму, не займаються плануванням свого майбутнього. Якщо і займаються, то роблять це не правильно, тому як підходять виходячи з товару, а не від ідеї. Відповідно конкурентам потім доведеться вас наздоганяти, а коли наздоганяєш когось потрібно витрачати набагато більше сил і ресурсів, що може виснажити і привести до банкрутства.

Програма підвищення конкурентоспроможності дозволяє сміливо дивитися в майбутнє. На підставі її можна заздалегідь починати розробку товарів, які матимуть попит через 3-5 років. Якщо при цьому виходити з товарів, а не ідей лежать в їх основі, можна розробити такі товари, які виявляться нікому не потрібними. Це пов'язано з тим, що споживачі визначають, які їм будуть потрібні товари, а не виробники визначають, які товари потрібно купувати споживачам. У свою чергу переваги споживачів формуються не просто так, а пов'язані з тим, які ідеї в них впроваджені або будуть впроваджені в майбутньому. Споживачі купували, і будуть купувати тільки ті товари, які потрібні для втілення впроваджених у них ідей. Відповідно в майбутньому, як тільки закінчитися життєвий цикл товарів, які виробляються в даний час, всі, хто не стане виробляти товари під нові ідеї, опиняться на межі банкрутства. Щоб побудувати якісну програму і уникнути банкрутства, необхідні додаткові знання. Ці знання можна отримати, читаючи статті з маркетингу . Кожна зі статей містить своє особливе додатково знання. Відповідно, щоб отримати максимальну кількість додаткових знань, а значить побудувати максимально ефективну програму, потрібно прочитати якомога більше статей з маркетингу. Читати статті вигідно, тому що вони безкоштовні, а ось ефект, який буде отриманий після їх прочитання - буде отриманий в грошах.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru