Friday, April 3, 2015

План просування товару

СТАТТІ ПО МАРКЕТИНГУ

Напевно кожен бізнесмен мріє, щоб його товари самі себе просували і самі себе продавали. Можливо, в майбутньому з'являться товари, які самі себе просувають, наприклад самі про себе розповідають покупцям і самі викликають у них бажання себе купити. Поклав такий товар на полицю і чекай. Підходить до нього покупець, він бере і розповідає про себе, а ще й показує голограму зі своєю презентацією. Це звичайно ідеальний варіант для бізнесу. При такому варіанті ймовірність продажу кожного конкретного товару зростає в рази. В принципі такі способи просування цілком реальні і на сьогоднішньому рівні розвитку технологій, їх цілком можна реалізувати. Не реалізовані вони тільки з причини того, що дуже дорого коштуватимуть. Тому бізнесу доводиться дотримуватися традиційних технологій. Традиційні технології для просування товарів припускають використання маркетингу. Ця технологія використовується вже більше 100 років і показує відмінні результати. Один з елементів цієї технології - це план просування товару. Необхідність застосування цього елемента маркетингу обумовлена крім усього іншого і потребою маркетологів у візуалізації процесу просування.

Візуалізація процесу просування дозволяє побачити, як просування буде здійснюватися. Це в свою чергу дозволяє побачити слабкі місця процесу просування і виправити їх до того, як будуть вчинені дії і витрачені ресурси. Не кожен може в голові прокрутити ситуацію на кілька ходів вперед і тим самим зрозуміти, який результат буде отримано. План просування товару дозволяє прогнозувати цей результат. Якщо результат не влаштовує, то завжди можна перебудувати план просування. В результаті декількох підходів до побудови плану просування буде побудований ідеальний план просування товару, який дозволить дійсно його просунути. Відповідно основна перевага плану просування товару - це можливість без витрат грошей кілька разів змоделювати ситуацію і зрозуміти, що в підсумку вийде. При цьому треба відзначити, що хоча і говоритися про просування товару, насправді просувається не товар, а ідея, що лежить в основі цього товару. Фактично план просування товару - це план просування ідеї, що лежить в його основі. Просування ідеї даного товару створює для нього споживачів, тому як тільки ідея, впроваджена в людини, може викликати у нього бажання купити даний товар або іншими викликати потребу. Все це говорить про те, що ідея, особливо якщо вона затребувана - це основний джерело прибутку .

Перший етап плану просування товару - виділити ідею даного товару або іншими словами суть цього товару. Другий етап - створити носій ідеї для того, щоб її можна було передавати і тим самим поширювати. Поширювати її треба з тієї простої причини, що сама по собі вона не дістанеться до свідомості потенційних споживачів. У процесі поширення ідея впроваджується у свідомість людей і перетворює їх на покупців товару. Так, Ви не помилилися, спочатку люди не є покупцями і споживачами товару. Такими їх робить тільки впроваджена в них ідея, яка відповідає даному товару. Багато хто не знає, що саме так просувається товар і намагаються просунути НЕ ідею, а сам товар. Вони будують план просування товару виходячи з просування самого товару, а не ідеї, для реалізації якої потрібен даний товар. Це велика помилка. З цього приводу навіть є відомий вислів, яке свідчить, що мета діяльності завжди лежить за межами цієї діяльності. Той, хто знає цей секрет, може легко просувати будь-які товари та послуги, якщо звичайно зможе правильно виділити ідею товару. Виділення ідеї товару - це найважливіший етап. Якщо неправильно виділити ідею, то просуванням можна і не займатися, бо не буде працювати схема.

Стає очевидним, що займатися впровадженням ідей дуже вигідно і дуже потрібно. Впровадження ідеї - це перше, чим повинна займатися компанія, тому як кожна нова впроваджена ідея створює передумови для появи нових ринків збуту товару. Крім того ідея - це те, за допомогою чого йде боротьба з конкурентами . Якщо ти не впроваджуються ідеї, їх впроваджують інші і просувають свої товари. При цьому треба пам'ятати, що кількість ідей, під які потрібен конкретний товар, обмежена. Якщо конкуренти розхапають всі такі ідеї, то про просування товару можна забути. Також треба відзначити, що здібності потенційних споживачів з поглинання ідей не безмежні і можна зіткнутися з ситуацією, що якщо забаритися, то взагалі не отримаєш жодного споживача. Всі просунуті компанії давно знають про те, що початок всіх ринків, походить від ідей. З цієї причини вони замовляють генерацію, поширення та підтримання їх активності у спеціалізованих компаній. Одна з фабрик втілення ідей - Голлівуд, в чому речі і полягає головний секрет Голлівуду . Саме за допомогою цієї «фабрики мрій» створюється левова частка гуляють по світу ідей. Є ще цілий ряд дрібних «фабрик мрій» у Європі, Азії, Росії та інших регіонах. Всі вони теж займаються підготовкою «грунту», на якій потім будуть створюватися нові потреби і нові ринки.

Компанії, які знають головний секрет просування, активно користуються інфраструктурою створення і поширення ідей і багато заробляють на продажах своїх товарів. Вони прекрасно знають, що план просування товарів - це фактично план просування ідеї. Просування ідеї з одного боку досить проста діяльність, але з іншого в ній є складнощі. Але лякатися не варто, тому що професіонали знають свою справу і можуть зробити все якісно. Проте будь-якому хто займається бізнесом і витрачає гроші на маркетинг або збирається їх витрачати на маркетинг необхідно, мати уявлення про те, що взагалі робиться для просування ідеї. Знати це необхідно з кількох причин. Перш за все, знати, як просувати ідею, треба з тієї причини, що може раптом захотітися спробувати просувати ідею самостійно. Крім того знати, як просувати ідею треба і для того, щоб не обманули. Коли людина не розбирається в якомусь питанні, його легко обдурити і деякі недобросовісні компанії дозволяють собі таке. Їх небагато, але вони є. Особливо грішать цим компанії, які погано вміють просувати ідеї, тому як у них невеликі й випадкові заробітки і вони прагнуть з кожного клієнта здерти максимум грошей. В цілому алгоритм просування ідеї наступний:

- Виділення ідеї

- Створення носія ідеї

- Постановка мети

- Вибір аудиторії

- Вибір каналів впровадження ідеї

- Розробка бюджету

- Визначення часу, терміну та інтенсивності розподілу ідеї

- Впровадження ідеї через канали

- Підведення підсумків

Про виділення ідеї та створення носія вже було сказано. Відповідно наступне питання, яке потрібно вирішити - це постановка мети. Просування ідеї повинно проводитися осмислено. Для цього необхідно встановити певні орієнтири, в напрямку яких необхідно рухатися. Іншими словами необхідно встановити конкретні цілі, які необхідно досягти. Ці цілі повинні бути виражені цифрою. Наприклад, можна намітити впровадження ідеї в 100000 чоловік. Це означатиме створення 100000 споживачів. Кожен носій ідеї - це потенційний споживач. Коли ми визначся з цілями вже можна визначатися з аудиторією, в яку буде впроваджуватися ідея. Не кожен потенційний споживач може бути залучений в ідею, а значить витрачати ресурси на залучення деяких з них просто немає сенсу. Найкраще зосередитися на тих потенційних споживачів, які з найменшими з нашого боку витратами стануть реальними споживачами. Для цього і треба попрацювати з аудиторією. Звичайно, можна не робити всього цього, а просто застосовувати такий відомий метод стимулювання продажів як відкат. Але якщо є бажання працювати на ринку довго і успішно, то краще все-таки поширювати ідею і створювати споживачів. Це надійніше і прибутковіше в рази.

Для передачі ідеї потрібні канали. Як канали можна розглядати друковані та електронні ЗМІ, телебачення, радіо, сайт компанії й інші варіанти. Вибирати треба ретельно, тому що не всі канали однаково хороші для поширення конкретних ідей. Необхідно вибрати такі канали розповсюдження, за якими зручніше і дешевше всього поширювати ідею, але в теж час такі які пов'язані з цільовою аудиторією. Та й про ціну каналів не варто забувати, тому що якщо вибрати дорогі канали, то вартість створення споживачів може бути такою, що товар доведеться продавати зі збитками. Для того щоб впровадити ідею напевно знадобляться гроші. Відповідно необхідно буде сформувати бюджет. При формуванні бюджету потрібно бути дуже акуратним, тому що не можна допустити того, щоб ресурси витрачалися даремно, а також того, щоб їх було витрачено більше, ніж буде отримано вигод у результаті компанії по просуванню ідеї. Для цих цілей необхідно розробити чіткий бюджет, в якому будуть вказані напрямки витрат ресурсів, а також визначено їх загальний обсяг. Дуже добре закласти в бюджет і прогноз вигод, які будуть отримані в результаті створення споживачів. Це дозволить максимально ефективно гроші.

Всьому свій час. Відносно розподілу ідей це означає, що для того, щоб ідея досягла якомога більшого числа потенційних клієнтів, вона повинна розподілятися в такий час, коли вони найбільш розташовані для її сприйняття. Те ж саме стосується і терміну розподілу. Є відрізок часу, коли ідея може впливати на потенційних споживачів, а за його межами вже не буде впливати. Немає сенсу витрачати час і ресурси тоді, коли до споживача просто не можливо «достукатися», а значить доцільно визначити, після якого періоду часу поширення ідеї втрачає сенс. Також дуже важливо врахувати такий параметр як інтенсивність, адже один потенційний споживач може перейнятися ідеєю з першого разу, а інший тільки з п'ятого чи десятого і при тому тільки у випадку, якщо ці рази йдуть безпосередньо один за іншим. З цієї причини дуже важливо прийняти рішення про інтенсивність розподілу. Коли все готово, можна приступати до безпосередньої реалізації того, щоб було намічено. При цьому треба пам'ятати, що якщо учасників, які беруть участь у реалізації плану не мотивувати і не стимулювати, то план може не реалізуватися. Для того щоб план реалізовувався, необхідно здійснювати деякі заходи стимулюючого характеру по відношенню до співробітників. Це дозволить забезпечити реалізацію плану в строк.

Отже, проведено впровадження ідеї, а значить вироблено і розширення ринку збуту . Це означає, що можна підвести підсумки. Досвід безцінний. З цієї причини після проведення компанії необхідно також провести ретельний аналіз усього того, щоб було зроблено, і визначити максимально Чи ефективно було проведено роботи. Це дозволить при проведенні наступного компанії просування ідей не "наступати на граблі», на які вже довелося наступити. В цілому, така технологія просування ідеї. Якщо слідувати їй, то буде реалізована якісна компанія. У результаті її ідею підхоплять маси, і буде створено велику кількість споживачів. Кожна новий споживач - це носій ідеї, що лежить в основі товару. Це означає, що він теж може поширювати цю ідеї і абсолютно безкоштовно для вас створювати нових споживачів. Але він буде це робити тільки в тому випадку, якщо йому дуже сильно сподобається товар. Якщо він почне це робити, то в результаті у вас безкоштовно з'явиться справжня армія споживачів, яка буде бажати поміняти свої гроші, зароблені часто непосильною працею, на ваші товари. Непосильна праця, через який більшість отримує гроші, буде тільки посилювати цінність ваших товарів в очах споживачів і стимулювати бажання стати їх власниками.

Просування ідеї - це дуже серйозне і важливе заняття, яке краще довірити професіоналам. Все-таки витрачаються ваші гроші. Довіряти цю справу професіоналам треба не тільки тому, що кожен повинен займатися своєю справою, але ще й тому, що тільки професіонал може врахувати всі нюанси і не наробити «косяків». Багаторічний досвід говорить про те, що прецедентів, коли самостійне проведення компаній з просування ідей закінчувалося плачевно, більш ніж достатньо. Професіоналами можна визнати тільки тих, хто володіє всіма необхідними технологіями. Тільки володіння ними дозволяє гарантовано отримувати потрібні результати. В крайньому випадку, або при наявності дуже великого бажання, можна звичайно і самостійно проводити. Але якість буде тільки в тому випадку, якщо читати статті з маркетингу , написані мовою ноомаркетінга. У таких статтях міститься багато інформації про те, як працювати з ідеями. Читання таких статей крім того дозволить сформувати ідеальне мислення. Ідеальне мислення - це таке, при якому думаєш так, як думає ідея. Думаючи так, як думає ідея, завжди буде знати, що, коли і як зробити для того, щоб максимально поширити ідею. Таке мислення дозволить побудувати ефективний план просування товару, в основі якого лежить просування ідеї цього товару. Тільки такий план і буде працювати.

No comments:

Post a Comment

Женские бюстгальтеры размер стиль чашки Женские ботинки женская обувь высота каблука Женская обувь на каблуках Женские блейзеры и костюмы мода стиль ландшафтний дизайн дерева рослини сад харчування, дієти салат сік сніданок маркетинг ідея товар споживач сільське господарство вирощування тварини корми Краса і здоров'я волосся обличчя шкіра маркетинг клієнт компанії послуги реклама дієти рецепт салат харчування Краса і здоров'я волосся обличчя харчування створення сайту просування управління хостинг створення сайтів інтернет компанії створення сайтів інтернет сайт пам'ятки замок музей палац дачне господарство гриби насіння плоди Будівництво будинків котеджів проекти Охорона безпека ворота двері велотехника велосипед колеса покришки рами Ремонт та облаштування дизайн приміщення Інтернет-маркетинг бізнес сайт любовь к Парижу, отдых в Париже садова техніка газонокосарки мотоблок обладнання персонал резюме робота резюме робота роботодавець Любовь и семья працевлаштування досвід співбесіди Блог о женщинах и мужчинах Меблі та інтер'єр бізнес гроші фінанси автомобіль авто запчастини машини sevastopolkino.ru sensorhub.ru shaboxes.com shahinpage.ir sezru.com sheirkuafor.com shahgo.ru sfera-soft.ru shamuratova.uz shkola.mitrofanovka.ru